Targi to idealna okazja do zaprezentowania Twojej firmy dla szerszego grona potencjalnych kontrahentów. Bezpośrednio przedstawiona oferta oraz kontakt z klientem nieporównywalnie zwiększają szansę na końcowy sukces. Jeżeli jednak dzieli Cię zbyt duży dystans od miejsca targów, przerażają Cię kwestie organizacyjne czy logistyczne z tym związane, lub po prostu brakuje Ci czasu,  wychodzimy z pomocą oferując kompleksową organizację i obsługę stanowisk wystawienniczych zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Nasza oferta zawiera:

W pakiecie BASIC

  • wyszukanie największych lub najbardziej właściwych imprez targowych pod kątem produktów/usług Twojej firmy.

Określasz 1-5 krajów, w tym Polskę, do których chcesz trafić ze swoją ofertą. W ramach usługi otrzymujesz propozycję 1-3 imprez targowych.

W pakiecie MULTI

  • wyszukanie największych lub najbardziej właściwych imprez targowych pod kątem produktów/usług Twojej firmy,
  • kontakt z organizatorem targów i dokonanie rezerwacji oraz dopełnienie formalności w celu wynajęcia powierzchni wystawienniczej,
  • aranżację stoiska indywidualnego wraz z projektem wydruków wielkoformatowych,
  • transport eksponatów na targi,
  • przygotowanie pobytu przedstawicieli firmy na targach (rezerwację noclegów, przejazdów lub biletów lotniczych... etc).

Powyższe działania dostosowywane są do potrzeb zlecenia, zatem jako zleceniodawca sam zdecydujesz, które z działań są potrzebne.

 

Dodatkowo, istnieje możliwość połączenia usługi organizacji targów z wynajęciem osoby przedstawiciela na cały czas ich trwania. Taka opcja zapewni Ci:

  • profesjonalną reprezentację przedsiębiorstwa oraz jego oferty,
  • pozyskanie i przekazanie kontaktów osób zainteresowanych ofertą,
  • obsługę anglojęzyczną,
  • obsługę multimedialną stanowiska.

Wszystko bez konieczności  obecności i zaangażowania czasu z Twojej strony

Cena usługi zależy od miejsca targów, oczekiwań względem aranżacji stanowiska wystawienniczego oraz stopnia skomplikowania transportu eksponatów – jeśli będzie taka konieczność.
Koszt usługi wynajęcia naszego Przedstawiciela  przedstawiony jest w zakładce Wirtualny Przedstawiciel.

 

Dlaczego warto?

Twoje największe korzyści

czas

Czas

Koncentrujesz się tylko na swoich obowiązkach zawodowych, zarządzaniu firmą. Nie spędzasz godzin na poszukiwaniu odpowiedniej wiedzy w Internecie. „Kto pracuje cały dzień, ten nie ma czasu na zarabianie pieniędzy.” John Rockefeller

pieniadze

Pieniądze

Zminimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem pracownika i lokalu. Optymalizacja rozwiązań logistycznych i transportowych. Optymalizacja kosztów i rentowności poprzez podejmowanie racjonalnych rozwiązań biznesowych.

profesjonalizm

Profesjonalizm

Usługi doświadczonego i wykfalifikowanego personelu: managerowie, ekonomiści, logistycy, eksperci i praktycy biznesowi oraz personel asystencki prezentujący najwyższe standardy pracy. Adres i biuro dla Twojej firmy.

zasieg

Rozwój

Kolejna lokalizacja dla Twojej działalności, bez konieczności ponoszenia dużych kosztów. Realizacjia planów biznesowych pomimo barier. Wiedza, wsparcie, nowe kontakty, przedstawiciel, targi, promocja, szerszy zasięg, profesjonalny wizerunek.

elastycznosc

Elastyczność

Dostosowujemy usługi do Twoich potrzeb. Usługi są dostępne bez względu gdzie się znajdujesz. Brak długoterminowych umów. Miesięczny okres wypowiedzenia. Możliwość zawarcia umowy korespondencyjnie

bezpieczenstwo

Bezpieczeństwo i poufność

Bieżące raporty dotyczące wykonania usługi. Polisa OC,  która gwarantuje właściwy sposób wykonywania naszych obowiązków. Klauzula o poufności, bez względu na rodzaj umowy jaką zawieramy.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej lub nawiązać współpracę? Zapraszamy do kontaktu

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Adres: 

ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów

telefon: +48 730 019 884

e-mail: kontakt@cubimultioffice.pl

NIP: 5170106941

REGON: 691798528