Oferta

Wirtualna siedziba to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą mieć adres lub poszerzyć działalność o siedzibę swojej firmy w Rzeszowie i równocześnie nie chcą ponosić  kosztów związanych z utrzymaniem biura .

Jest to opcja, która cieszy się coraz większą popularnością wśród młodych przedsiębiorców, ale również tych już funkcjonujących, jako że pozwala znacznie zoptymalizować koszty prowadzenia działalności przy jednoczesnym zachowaniu profesjonalnego wizerunku firmy. 

Koszty związane z utrzymaniem biura mogą stanowić barierę dla rozwoju firmy, nasza usługa tę barierę eliminuje.

Oprócz wymienionych korzyści związanych z usługą, zaletą naszego biura jest również to, że w  pobliżu znajduje się wiele udogodnień. Kawiarnia, restauracja, bank, usługi finansowe, kancelaria notarialna, to tylko niektóre z nich. Posiadanie adresu w tej lokalizacji podniesie prestiż Twojej firmy, jak również zapewni dołączenie do grona firm, które posiadają swoje siedziby w centrum Rzeszowa, regionie który jest jednym z najszybciej i najdynamiczniej rozwijających się miast w Polsce i gdzie realizowanych i planowanych jest wiele inwestycji na przestrzeni najbliższych kilku lat.

Dodatkowo, usługa według Twojego zapotrzebowania może obejmować obsługę korespondencji, przesyłek i dostęp do biura oraz dedykowany numer telefonu.

Zapraszamy do zapoznania się z pakietami cenowymi w ramach tej usługi.

Dostępne pakiety

Basic

69 zł

Standard

119 zł

Standard plus

169 zł

Premium

289 zł
Adres do rejestracji
Addres do korespondencji
Informowanie o korespondencji przychodzącej - e-mail/sms
Skanowanie korespondencji - e-mail/dysk wspólny"chmura" do 100 stron nielimitowany nielimitowany
Przesyłanie korespondencji na wskazany adres
Dostęp do biura 2h  4h
Zaplecze socjalne - kawa/herbata
Dedykowany nr telefonu

*Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT.

Dlaczego warto?

Twoje największe korzyści

czas

Czas

Koncentrujesz się tylko na swoich obowiązkach zawodowych, zarządzaniu firmą. Nie spędzasz godzin na poszukiwaniu odpowiedniej wiedzy w Internecie. „Kto pracuje cały dzień, ten nie ma czasu na zarabianie pieniędzy.” John Rockefeller

pieniadze

Pieniądze

Zminimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem pracownika i lokalu. Optymalizacja rozwiązań logistycznych i transportowych. Optymalizacja kosztów i rentowności poprzez podejmowanie racjonalnych rozwiązań biznesowych.

profesjonalizm

Profesjonalizm

Usługi doświadczonego i wykfalifikowanego personelu: managerowie, ekonomiści, logistycy, eksperci i praktycy biznesowi oraz personel asystencki prezentujący najwyższe standardy pracy. Adres i biuro dla Twojej firmy.

zasieg

Rozwój

Kolejna lokalizacja dla Twojej działalności, bez konieczności ponoszenia dużych kosztów. Realizacjia planów biznesowych pomimo barier. Wiedza, wsparcie, nowe kontakty, przedstawiciel, targi, promocja, szerszy zasięg, profesjonalny wizerunek.

elastycznosc

Elastyczność

Dostosowujemy usługi do Twoich potrzeb. Usługi są dostępne bez względu gdzie się znajdujesz. Brak długoterminowych umów. Miesięczny okres wypowiedzenia. Możliwość zawarcia umowy korespondencyjnie

bezpieczenstwo

Bezpieczeństwo i poufność

Bieżące raporty dotyczące wykonania usługi. Polisa OC,  która gwarantuje właściwy sposób wykonywania naszych obowiązków. Klauzula o poufności, bez względu na rodzaj umowy jaką zawieramy.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej lub nawiązać współpracę? Zapraszamy do kontaktu

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Adres: 

ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów

telefon: +48 730 019 884

e-mail: kontakt@cubimultioffice.pl

NIP: 5170106941

REGON: 691798528