Oferta

Przedstawiciel to bardzo innowacyjne, efektywne biznesowo i wizerunkowo rozwiązanie dla Twojej firmy, cieszące się rosnącą popularnością wśród przedsiębiorców.

Chcąc wypromować, przedstawić ofertę swojej firmy czy zapewnić obsługę klientowi nie musisz już zatrudniać przedstawiciela na etacie.

  • Wynajęta przez Ciebie osoba zapozna się z ofertą Twojej firmy i jako reprezentant zapewni obsługę kontaktującym się z Twoją firmą kontrahentom. Odpowie na pytania, przedstawi ofertę.
  • Skontaktuje się z wybranymi przez Ciebie firmami i przedstawi ofertę, roześle oferty drogą mailową do wybranej przez Ciebie grupy docelowej.

Chcesz zorganizować spotkanie z kontrahentem/klientem, lecz nie masz czasu bądź możliwości uczestnictwa? Może dzieli Cię dystans miast, a widzisz potencjał biznesowy z partnerami z podkarpacia?

Dzięki naszej usłudze to już nie problem!

  • Nasz przedstawiciel poprowadzi spotkanie z klientem w imieniu Twojej firmy, uprzednio uzgadniając z Tobą przebieg i treść spotkania.  Przedstawiciel sporządzi raport ze spotkania i przekaże wszelkie ustalenia.

Chcesz skorzystać z niewątpliwej szansy na promocję i wystawić ofertę swojej firmy na targach, lecz borykasz się z brakiem czasu lub odpowiednich kadr? Wirtualny przedstawiciel będzie, z największym profesjonalizmem, reprezentować Twoją firmę.

  • W ramach dodatkowej usługi możemy również zająć się kompleksowo organizacją stanowiska wystawienniczego na targach.

Usługa dostępna także w języku angielskim

Koszt pracy Wirtualnego przedstawiciela to:

  • 70 zł/ 1h
  • 260 zł/ 4h
  • 500 zł / 8h
  • 1100 zł/ 20h

Istnieje również możliwość wykupienia pakietu godzin do wykorzystania. W ramach takiego abonamentu możesz zlecać zadania do realizacji aż do wyczerpania limitu godzin. Będziesz informowany na bieżąco odnośnie wykorzystania limitu. Schemat współpracy wygląda analogicznie do pojedynczego zlecenia.

Dlaczego warto?

Twoje największe korzyści

czas

Czas

Koncentrujesz się tylko na swoich obowiązkach zawodowych, zarządzaniu firmą. Nie spędzasz godzin na poszukiwaniu odpowiedniej wiedzy w Internecie. „Kto pracuje cały dzień, ten nie ma czasu na zarabianie pieniędzy.” John Rockefeller

pieniadze

Pieniądze

Zminimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem pracownika i lokalu. Optymalizacja rozwiązań logistycznych i transportowych. Optymalizacja kosztów i rentowności poprzez podejmowanie racjonalnych rozwiązań biznesowych.

profesjonalizm

Profesjonalizm

Usługi doświadczonego i wykfalifikowanego personelu: managerowie, ekonomiści, logistycy, eksperci i praktycy biznesowi oraz personel asystencki prezentujący najwyższe standardy pracy. Adres i biuro dla Twojej firmy.

zasieg

Rozwój

Kolejna lokalizacja dla Twojej działalności, bez konieczności ponoszenia dużych kosztów. Realizacjia planów biznesowych pomimo barier. Wiedza, wsparcie, nowe kontakty, przedstawiciel, targi, promocja, szerszy zasięg, profesjonalny wizerunek.

elastycznosc

Elastyczność

Dostosowujemy usługi do Twoich potrzeb. Usługi są dostępne bez względu gdzie się znajdujesz. Brak długoterminowych umów. Miesięczny okres wypowiedzenia. Możliwość zawarcia umowy korespondencyjnie

bezpieczenstwo

Bezpieczeństwo i poufność

Bieżące raporty dotyczące wykonania usługi. Polisa OC,  która gwarantuje właściwy sposób wykonywania naszych obowiązków. Klauzula o poufności, bez względu na rodzaj umowy jaką zawieramy.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej lub nawiązać współpracę? Zapraszamy do kontaktu

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Adres: 

ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów

telefon: +48 730 019 884

e-mail: kontakt@cubimultioffice.pl

NIP: 5170106941

REGON: 691798528