Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy gotowi przekazać know-how idealnie dopasowane do potrzeb i wymogów rynku w branży logistycznej .

W ramach usługi

Zapewniamy pomoc w wyszukaniu i organizacji magazynu, hurtowni czy centrum logistycznego. Doradzimy w doborze odpowiedniego oprogramowania operacyjnego oraz przedstawimy koncepcję aranżacji obiektu z uwzględnieniem wymogów BHP.

Ponadto, wyszukamy najlepsze rozwiązania dotyczące składowania, przyjęcia towarów, relokacji, kompletacji i wydań zewnętrznych.

Oferujemy także szereg rozwiązań w części przedsięwzięcia związanej z administracją usług logistycznych.  

W ramach tej usługi, oferujemy także wdrożenie wyżej wymienionych rozwiązań i zapewnienie funkcji operatora logistycznego.

Twoje korzyści:

  • Optymalizacja kosztów związanych z magazynowaniem oraz brak kosztów związanych z zatrudnieniem,
  • Terminowość i nacisk na jakość świadczonej obsługi,
  • Wykwalifikowana kadra zarządzająca i operacyjna z wieloletnim doświadczeniem logistycznym,
  • Pomoc w doborze optymalnego oprogramowania logistycznego (WMS),
  • Maksymalne wykorzystanie powierzchni magazynowych z uwzględnieniem volumenu sprzedaży/produkcji,  
  • Organizacja transportu wewnętrznego,
  • Pomoc w znalezieniu obiektu.

Usługa dostępna także w języku angielskim

Dlaczego warto?

Twoje największe korzyści

czas

Czas

Koncentrujesz się tylko na swoich obowiązkach zawodowych, zarządzaniu firmą. Nie spędzasz godzin na poszukiwaniu odpowiedniej wiedzy w Internecie. „Kto pracuje cały dzień, ten nie ma czasu na zarabianie pieniędzy.” John Rockefeller

pieniadze

Pieniądze

Zminimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem pracownika i lokalu. Optymalizacja rozwiązań logistycznych i transportowych. Optymalizacja kosztów i rentowności poprzez podejmowanie racjonalnych rozwiązań biznesowych.

profesjonalizm

Profesjonalizm

Usługi doświadczonego i wykfalifikowanego personelu: managerowie, ekonomiści, logistycy, eksperci i praktycy biznesowi oraz personel asystencki prezentujący najwyższe standardy pracy. Adres i biuro dla Twojej firmy.

zasieg

Rozwój

Kolejna lokalizacja dla Twojej działalności, bez konieczności ponoszenia dużych kosztów. Realizacjia planów biznesowych pomimo barier. Wiedza, wsparcie, nowe kontakty, przedstawiciel, targi, promocja, szerszy zasięg, profesjonalny wizerunek.

elastycznosc

Elastyczność

Dostosowujemy usługi do Twoich potrzeb. Usługi są dostępne bez względu gdzie się znajdujesz. Brak długoterminowych umów. Miesięczny okres wypowiedzenia. Możliwość zawarcia umowy korespondencyjnie

bezpieczenstwo

Bezpieczeństwo i poufność

Bieżące raporty dotyczące wykonania usługi. Polisa OC,  która gwarantuje właściwy sposób wykonywania naszych obowiązków. Klauzula o poufności, bez względu na rodzaj umowy jaką zawieramy.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej lub nawiązać współpracę? Zapraszamy do kontaktu

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Adres: 

ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów

telefon: +48 730 019 884

e-mail: kontakt@cubimultioffice.pl

NIP: 5170106941

REGON: 691798528