Doskonałe rozwiązanie dla jednoosobowych firm, osób których działalność nie wymaga cało-etatowej obecności w biurze i niepotrzebnego ponoszenia kosztów z tym związanych, a jednak od czasu do czasu przestrzeń biurowa jest niezbędna dla skupienia, inspiracji, dostępu do infrastruktury biurowej, czy na spotkanie z klientem – aby zadbać o profesjonalny wizerunek i najlepszą jakość usług dla klienta!

To również idealne rozwiązanie dla tych na co dzień działających w innych lokalizacjach, ale  planujących spotkanie biznesowe bądź rozmowę kwalifikacyjną w Rzeszowie – aby zapewnić klientowi pełną elastyczność i móc dostosować się do jego potrzeb!

Bez wątpienia, rozwiązanie to stanowi doskonalszą i bardziej profesjonalną alternatywę dla niekoniecznie sprzyjających warunków kawiarnianych czy restauracyjnych.

Oferujemy

Komfortowo i funkcjonalnie wyposażone biura.

* w centrum Rzeszowa, z widokiem na miasto

* z dostępem do całej infrastruktury biurowej oraz nielimitowanego Internetu

Dodatkowo

* pomieszczenie socjalne - kawa gratis!

* winda

* ochrona

* miejsce na rowery

* parking przy budynku bezpłatny, w pobliżu parking miejski - podziemny

* świetny dostęp do komunikacj miejskiej

* w pobliżu: Rynek główny, hotele, restauracje, banki, dworzec pkp i autobusowy, postój taksówek

Cennik:

  • Wynajęcie gabinetu wg stawki godzinowej: 22 zł/godz. + VAT
  • Wynajęcie gabinetu – 1 dzień do 8 godz./dzień – 160 zł + VAT
  • Wynajęcie gabinetu – 2 dni do 8 godz./dzień – 330 zł + VAT

 * po godzinie 16 rabat - 20%

 

Dlaczego warto?

Twoje największe korzyści

czas

Czas

Koncentrujesz się tylko na swoich obowiązkach zawodowych, zarządzaniu firmą. Nie spędzasz godzin na poszukiwaniu odpowiedniej wiedzy w Internecie. „Kto pracuje cały dzień, ten nie ma czasu na zarabianie pieniędzy.” John Rockefeller

pieniadze

Pieniądze

Zminimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem pracownika i lokalu. Optymalizacja rozwiązań logistycznych i transportowych. Optymalizacja kosztów i rentowności poprzez podejmowanie racjonalnych rozwiązań biznesowych.

profesjonalizm

Profesjonalizm

Usługi doświadczonego i wykfalifikowanego personelu: managerowie, ekonomiści, logistycy, eksperci i praktycy biznesowi oraz personel asystencki prezentujący najwyższe standardy pracy. Adres i biuro dla Twojej firmy.

zasieg

Rozwój

Kolejna lokalizacja dla Twojej działalności, bez konieczności ponoszenia dużych kosztów. Realizacjia planów biznesowych pomimo barier. Wiedza, wsparcie, nowe kontakty, przedstawiciel, targi, promocja, szerszy zasięg, profesjonalny wizerunek.

elastycznosc

Elastyczność

Dostosowujemy usługi do Twoich potrzeb. Usługi są dostępne bez względu gdzie się znajdujesz. Brak długoterminowych umów. Miesięczny okres wypowiedzenia. Możliwość zawarcia umowy korespondencyjnie

bezpieczenstwo

Bezpieczeństwo i poufność

Bieżące raporty dotyczące wykonania usługi. Polisa OC,  która gwarantuje właściwy sposób wykonywania naszych obowiązków. Klauzula o poufności, bez względu na rodzaj umowy jaką zawieramy.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej lub nawiązać współpracę? Zapraszamy do kontaktu

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Adres: 

ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów

telefon: +48 730 019 884

e-mail: kontakt@cubimultioffice.pl

NIP: 5170106941

REGON: 691798528