Jesteśmy firmą, która wychodzi naprzeciw potrzebom przedsiębiorców w realizowaniu ich celów biznesowych.

Nasza działalność wykształtowała się głównie o oparciu analizę potrzeb, barier i możliwości rozwojowych dla dzisiejszego przedsiębiorcy, oraz nisz na rynku usług wspierających. Dzięki temu stworzyliśmy pakiet usług, który potrzeby te zrealizuje, stworzy możliwości, a bariery zlikwiduje, i wspólnie doprowadzi nas do jednego celu – SUKCES!

Ponieważ Twój sukces to Nasz sukces!

Naszą misją jest dostarczanie nowatorskich i najwyższej jakości usług wspierających dla firm i osób prywatnych, które zapewnią im oszczędność czasu, redukcję kosztów,  profesjonalny wizerunek, konkurencyjność na rynku oraz możliwość rozwoju. 

Co robimy?

Wspieramy działalność firm poprzez dostarczanie potrzebnej wiedzy, udostępnienie powierzchni biznesowej oraz realizowanie procesów okołobiznesowych.

Dajemy możliwość realizacji planów przedsiębiorcom chcącym rozpocząć bądź poszerzyć swoją działalność, ale borykającymi się z barierami związanymi z ograniczeniami finansowymi, know-how i brakiem czasu.

W ramach naszej działalności możesz liczyć na wsparcie od doradztwa w zakresie realizacji Twoich celów biznesowych, poprzez biznes plan, rejestrację podmiotu, zapewnienie adresu do rejestracji firmy, powierzchni biurowej - gabinety, sale konferencyjne, personelu asystenckiego, czy reprezentującego firmę, aż po wsparcie marketingu, obsługę targów,  oraz logistyki.

Dzięki naszym usługom masz możliwość wyjść ze swoją ofertą poza granice Polski, ale  również  będąc za granicą czy działając na terenie innego  miasta,  możesz poszerzyć, bądź rozpocząć swoją działalność na terenie kraju, Podkarpacia. Oferujemy  wsparcie językowe, pomoc w kontaktach z zagranicznym kontrahentem, sporządzeniu dokumentów handlowych, załatwieniu spraw organizacyjnych czy formalnych, dalej wsparcie procesów okołobiznesowych czy osobę przedstawiciela firmy.

Nasz zespól stanowią doświadczeni i wykwalifikowani managerowie, ekonomiści, logistycy, osoby z wieloletnim stażem na polu biznesowym oraz personel asystencki działający według najwyższych standardów.

Współpracujemy z gronem ekspertów z różnych dziedzin dzięki czemu masz dostęp fachowej  konsultacji na każdym polu.

Nasi pracownicy mogą pochwalić się 10 letnim doświadczeniem w pracy w międzynarodowym środowisku biznesowym.

Jesteś w dobrych rękach!

Dla kogo:*

Firmy wchodzące na rynek:

  • Biznes plan, konsultant, rejestracja podmiotu, wirtualne biuro…

Firmy chcące rozszerzyć działalność, zwiększyć efektywność:

  • Usługi doradcze, wirtualne biuro, usługi logistyczne, targi, tłumaczenia…

Wolne zawody:

  • Dostęp do biura, sala konferencyjna, wirtualny sekretariat…

Inwestorzy z zagranicy:

  • Konsultant, rejestracja podmiotu, siedziba, biuro, przedstawiciel…

Freelancerzy:

  • Dostęp do biura kiedy i ile potrzebujesz…

Firmy spedycyjne, transportowe:

  • Usługi spedycyjne…

Firmy szkoleniowe:

  • Sala konferencyjna, asystentka…

Samozatrudnieni:

  • Adres do rejestracji, biuro…

*przedstawiliśmy tylko przykładowy zestaw usług dla poszczególnych grup klientów. Możliwości są nieskończone…

Twoje korzyści:

Redukcja kosztów

  • Brak konieczności wynajmu lokalu i ponoszenia kosztów z tym związanych.
  • Brak zobowiązań wobec etatowego pracownika, zachowując przy tym ciągłość pracy. Płacisz tylko za czas niezbędny do wykonania usługi i oszczędzasz na pozostałych kosztach utrzymania pracownika.
  • Bardziej efektywne jakościowo i kosztowo rozwiązanie logistyczne i transportowe.
  • Podejmowanie  racjonalnych decyzji oraz rozwiązań biznesowych.

Profesjonalizm

  • Usługi na najwyższym poziomie. Zarówno kompetencje i doświadczenie naszych pracowników, jak i uczciwe i przejrzyste zasady, jakimi się kierujemy w prowadzeniu naszego biznesu, są gwarantem jakości i solidności oferowanych usług, których zakres nieustannie się poszerza.
  • Profesjonalny wizerunek dla swojej firmy poprzez prestiżowy adres siedziby Twojej firmy i obsługę sekretariatu.

Czas

  • Koncentrujesz się tylko na swoich obowiązkach zawodowych, zarządzaniu firmą - my zajmiemy się całą resztą.
  • Nie spędzasz godzin na przeszukiwaniu Internetu w poszukiwaniu odpowiedniej wiedzy.
  • „ Kto pracuje cały dzień, ten nie ma czasu na zarabianie pieniędzy” John Rockefeller

Elastyczność

  • Dostosowujemy ofertę do indywidualnych potrzeb klienta, nawet jeśli usługa nie jest zdefiniowana w profilu naszej działalności.
  • Możemy także dowolnie modyfikować istniejące już pakiety usług według Twoich potrzeb.
  • Dodatkowo, nieustannie monitorujemy i analizujemy sytuację i trendy rynkowe, tak aby móc zaoferować naszym klientom maksimum możliwości.
  • Usługi są dostępne dla Ciebie bez względu gdzie się znajdujesz.
  • W naszym biurze nie ma ryzykownych, długoterminowych zobowiązań. W przypadku usług gdzie stosujemy umowy, zawierane są one na czas nieokreślony. Umowa taka może być wypowiedziana z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Dajemy możliwość zawarcia umowy korespondencyjnie.

Rozwój

  • Możliwość poszerzenia Twojej działalności o kolejną lokalizację bez konieczności ponoszenia dużych kosztów.
  • Możliwość realizacji Twoich planów biznesowych nawet gdy barierą jest dystans.
  • Nasze innowacyjne i wysokiej jakości usługi dają Ci nieskończone możliwości rozwoju – SKY IS THE LIMIT!.

Bezpieczeństwo i dyskrecja

  • Otrzymasz bieżące raporty dotyczące wykonania usługi.
  • Posiadamy polisę OC,  która gwarantuje Ci komfort psychiczny, związany z właściwym wykonaniem naszych obowiązków.
  • Dodatkowo, zawsze podejmując współpracę stosujemy klauzulę o poufności, bez względu na rodzaj umowy jaką zawieramy.

Stawiamy na jakość, efektywność, zaufanie i przede wszystkim sukces!

Zapraszamy do współpracy. Skorzystaj z poniższego formularza lub  zadzwoń 530 804 451, 530 804 561

Dlaczego warto?

Twoje największe korzyści

czas

Czas

Koncentrujesz się tylko na swoich obowiązkach zawodowych, zarządzaniu firmą. Nie spędzasz godzin na poszukiwaniu odpowiedniej wiedzy w Internecie. „Kto pracuje cały dzień, ten nie ma czasu na zarabianie pieniędzy.” John Rockefeller

pieniadze

Pieniądze

Zminimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem pracownika i lokalu. Optymalizacja rozwiązań logistycznych i transportowych. Optymalizacja kosztów i rentowności poprzez podejmowanie racjonalnych rozwiązań biznesowych.

profesjonalizm

Profesjonalizm

Usługi doświadczonego i wykfalifikowanego personelu: managerowie, ekonomiści, logistycy, eksperci i praktycy biznesowi oraz personel asystencki prezentujący najwyższe standardy pracy. Adres i biuro dla Twojej firmy.

zasieg

Rozwój

Kolejna lokalizacja dla Twojej działalności, bez konieczności ponoszenia dużych kosztów. Realizacjia planów biznesowych pomimo barier. Wiedza, wsparcie, nowe kontakty, przedstawiciel, targi, promocja, szerszy zasięg, profesjonalny wizerunek.

elastycznosc

Elastyczność

Dostosowujemy usługi do Twoich potrzeb. Usługi są dostępne bez względu gdzie się znajdujesz. Brak długoterminowych umów. Miesięczny okres wypowiedzenia. Możliwość zawarcia umowy korespondencyjnie

bezpieczenstwo

Bezpieczeństwo i poufność

Bieżące raporty dotyczące wykonania usługi. Polisa OC,  która gwarantuje właściwy sposób wykonywania naszych obowiązków. Klauzula o poufności, bez względu na rodzaj umowy jaką zawieramy.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Chcesz dowiedzieć się więcej lub nawiązać współpracę? Zapraszamy do kontaktu

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Adres: 

ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów

telefon: +48 730 019 884

e-mail: kontakt@cubimultioffice.pl

NIP: 5170106941

REGON: 691798528